Newelska 6, 01-447 Warszawa
22 3486-531
rozwoj@wit.edu.pl

Warsztaty Design Thinking – II edycja

Warsztaty Design Thinking – II edycja

W dniach 21.02.2019 – 24.02.2019 w ramach Projektu nr. POWR.03.05.00-00-Z114/17-00  pt. „Zintegrowany Program Rozwoju Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania” odbędą WARSZTATY DESIGN THINKING.

Design thinking to metodyka, która w ostatnich latach jest coraz częściej wykorzystywana przez organizacje różnego szczebla w procesie tworzenia innowacyjnych projektów. Warsztaty są oparte o Model Double Diamond (twórca: Design Council UK) w 4 fazach tworzenia innowacji: odkrywanie, definiowanie, tworzenie, dostarczanie. Uczestnik warsztatów przejdzie przez każdą z faz, tworząc finalne rozwiązanie w formie prototypu (fizyczna forma – offline lub digital) przedstawionego grupie i przedstawicielom jury.

Podczas warsztatów trenerzy-facylitatorzy, doświadczeni konsultanci z firmy Socjomania stosują szereg narzędzi przedstawiających kreatywne metody identyfikowania problemów – wyzwań projektowych, generowania pomysłów, customer journey (ścieżek użytkownika) oraz atrakcyjne warsztaty z prototypowania za pomocą narzędzi digital (aplikacje mobilne, mockupy, etnografia mobilna). Uczestnik zostanie postawiony przed kilkoma wyzwaniami, a podczas pracy grupowej będzie miał okazję nauczyć się różnorodnych, nowoczesnych form komunikacji.

„Zakochaj się w problemie – nie w rozwiązaniu!” Takie podejście przedstawia metodyka design thinking. To dzięki takiej taktyce na rynku pojawiają się m.in. nowe projekty i inicjatywy marek takich jak Google, Lego, Walt Disney, Ikea (przykład: Ikea Lublin), Nokia, Nivea i wiele innych.
Korzyści uczestniczenia w warsztacie

Uczestnicy po warsztacie:

  • zdobędą użyteczną wiedzę oraz praktyczne umiejętności pozwalające im prowadzić wysokiej jakości
  • procesy tworzenia innowacyjnych usług i produktów
  • nauczą się wykorzystania kreatywnych i strategicznych narzędzi komunikacji nowych marek i usług
  • wzbogacą swoją znajomość narzędzi badawczych, analitycznych, komunikacyjnych i prototypowania w kontekście tworzenia innowacji
  • podniosą efektywność pracy zespołów i swoje umiejętności komunikacyjne

Warsztaty przygotowują do pracy:

  • w zespołach komunikacji, strategii, marketingu
  • w działach IT współpracujących z project i product managerami
  • na stanowiskach brand i junior brand managerów
  • na stanowiskach liderów zmiany w organizacjach, działach innowacji,
    projektowania usług, UX

Zapraszamy do poznania metodyki i nauki nowoczesnego podejścia do tworzenia innowacyjnych usług i produktów.

Wyjazd na warsztaty do Krakowa planowany jest na czwartek,  21.02.2019 pociągiem z dworca Warszawa Centralna , a powrót w niedzielę 24.02.2019 około 18.00. Projekt pokrywa następujące koszty związane z uczestnictwem w wizycie studyjnej:

  • Transport do Krakowa i powrót do Warszawy
  • 3 noclegi w hotelu w Krakowie ze śniadaniami
  • 4 obiady + przerwy kawowe
  • ubezpieczenie NNW

Aby wziąć udział w warsztatach należy zalogować się do Uczelnianego Banku Informacji (UBI), a następnie przesłać formularz zgłoszeniowy(zakładka: ZAPISY ON-LINE > zakładka: Kursy, szkolenia i certyfikaty > wybieramy: Wizyty studyjne, praktyki i szkolenia). Ilość miejsc jest ograniczona jedynie do 20 osób!

Rejestrować się mogą studenci ostatnich czterech semestrów studiów wszystkich kierunków WIT. O zakwalifikowaniu na wizytę będzie decydowała Komisja Kwalifikacyjna.

Proszę o rozważne zapisywanie się. Uczelnia dokonuje zakupu biletów kolejowych i rezerwacji hotelu z miesięcznym wyprzedzeniem. Rezygnacja z uczestnictwa w warsztatach przy braku możliwości znalezienia na zwolnione miejsce osoby rezerwowej może oznaczać konieczność zwrotu dotychczas poniesionych przez Uczelnię kosztów.