Warsztaty Design Thinking (II edycja) – 21-24.02.2019
W dniach 21.02.2019 – 24.02.2019 w ramach Projektu nr. POWR.03.05.00-00-Z114/17-00 pt. „Zintegrowany Program Rozwoju Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania” odbędą WARSZTATY DESIGN THINKING.
Design thinking to metodyka, która w ostatnich latach jest coraz częściej wykorzystywana przez organizacje różnego szczebla w procesie tworzenia innowacyjnych projektów. Warsztaty są oparte o Model Double Diamond (twórca: Design Council UK) w 4 fazach tworzenia innowacji: odkrywanie, definiowanie, tworzenie, dostarczanie. Uczestnik warsztatów przejdzie przez każdą z faz, tworząc finalne rozwiązanie w formie prototypu (fizyczna forma – offline lub digital) przedstawionego grupie i przedstawicielom jury.
Podczas warsztatów trenerzy-facylitatorzy, doświadczeni konsultanci z firmy Socjomania stosują szereg narzędzi przedstawiających kreatywne metody identyfikowania problemów – wyzwań projektowych, generowania pomysłów, customer journey (ścieżek użytkownika) oraz atrakcyjne warsztaty z prototypowania za pomocą narzędzi digital (aplikacje mobilne, mockupy, etnografia mobilna). Uczestnik zostanie postawiony przed kilkoma wyzwaniami, a podczas pracy grupowej będzie miał okazję nauczyć się różnorodnych, nowoczesnych form komunikacji.
„Zakochaj się w problemie – nie w rozwiązaniu!” Takie podejście przedstawia metodyka design thinking. To dzięki takiej taktyce na rynku pojawiają się m.in. nowe projekty i inicjatywy marek takich jak Google, Lego, Walt Disney, Ikea (przykład: Ikea Lublin), Nokia, Nivea i wiele innych.
Korzyści uczestniczenia w warsztacie
Uczestnicy po warsztacie:
- zdobędą użyteczną wiedzę oraz praktyczne umiejętności pozwalające im prowadzić wysokiej jakości
- procesy tworzenia innowacyjnych usług i produktów
- nauczą się wykorzystania kreatywnych i strategicznych narzędzi komunikacji nowych marek i usług
- wzbogacą swoją znajomość narzędzi badawczych, analitycznych, komunikacyjnych i prototypowania w kontekście tworzenia innowacji
- podniosą efektywność pracy zespołów i swoje umiejętności komunikacyjne
Warsztaty przygotowują do pracy:
- w zespołach komunikacji, strategii, marketingu
- w działach IT współpracujących z project i product managerami
- na stanowiskach brand i junior brand managerów
- na stanowiskach liderów zmiany w organizacjach, działach innowacji,
projektowania usług, UX
Zapraszamy do poznania metodyki i nauki nowoczesnego podejścia do tworzenia innowacyjnych usług i produktów.
Wyjazd na warsztaty do Krakowa planowany jest na czwartek, 21.02.2019 pociągiem z dworca Warszawa Centralna , a powrót w niedzielę 24.02.2019 około 18.00. Projekt pokrywa następujące koszty związane z uczestnictwem w wizycie studyjnej:
- Transport do ośrodka konferencyjnego w Krakowie i powrót do Warszawy
- 3 noclegi w ośrodku konferencyjnym ze śniadaniami
- 4 obiady + przerwy kawowe
- ubezpieczenie NNW
Aby wziąć udział w warsztatach należy zalogować się do Uczelnianego Banku Informacji (UBI), a następnie przesłać formularz zgłoszeniowy(zakładka: ZAPISY ON-LINE > zakładka: Kursy, szkolenia i certyfikaty > wybieramy: Wizyty studyjne, praktyki i szkolenia). Ilość miejsc jest ograniczona jedynie do 20 osób!
Rejestrować się mogą studenci ostatnich czterech semestrów studiów wszystkich kierunków WIT. O zakwalifikowaniu na wizytę będzie decydowała Komisja Kwalifikacyjna.
Proszę o rozważne zapisywanie się. Uczelnia dokonuje zakupu biletów kolejowych i rezerwacji hotelu z miesięcznym wyprzedzeniem. Rezygnacja z uczestnictwa w warsztatach przy braku możliwości znalezienia na zwolnione miejsce osoby rezerwowej może oznaczać konieczność zwrotu dotychczas poniesionych przez Uczelnię kosztów.